Léon Around The World

Laatste voorbereidingen

Weer een nieuwe blog en helaas weer met Reismee.nl. Na de crash van afgelopen zomer ben ik het vertrouwen in reismee wel kwijt maar onze eigen blogsite is nog niet zo ver dat ik die kan gebruiken. Te druk met andere dingen en daardoor ben ik nu heel erg aan vakantie toe.
Nooit eerder heb ik zo naar een vakantie uit gekeken als deze.

Maar aanstaande zaterdag is het dan eindelijk zover. Dit jaar vier ik de feestdagen in Zuid Amerkia. Kerst viek bij bij de Iguazú watervallen en Oud en Nieuw in Rio de Janeiro. In Rio kan ik nummer 6 (Cristo Redentor) van de 7 Wereld wonderen afstrepen. Maar het meest van deze reis kijk ik uit naar Pantanal, het grootste moeras ter wereld en een heel mooi natuurgebied en als het een beetje mee zit kan ik hier ook nog een Jaguar spotten.

Reacties

Reacties

Niek

Lijkt me een geweldige reis. Er valt zoveel te zien. Hopenlijk kun je het allemaal op foto vangen. Veel plezier.

lenie

Hoi Leon,
Het lijkt me een geweldige reis.
Ontzettend veel plezier met de voorbereidingen
en natuurlijk een onvergetelijke reis met veel mooie foto's
Er is kennelijk iets mis gegaan van de zomer?

sjaan van der Werk

Allereerst gezellige kerstdagen daar in den Vreemden Leon!

Het ziet er allemaal bijzonder mooi uit Leon.

Weer een grote uitdaging.

groet Sjaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!