Léon Around The World

Buenos Aires

20-12-2014 Om 14:00 op mijn gemak richting Schiphol vertrokken ik vlieg pas om 18:25 maar als de ns wat vertraging heeft ben ik nog ruim op tijd. Inchecken gaat snel en na een tussensop bij Starbucks loop ik naar de gate en zie dat mijn vlucht anderhalf uur vertraging heeft. Ik heb inplaats van 3 uur overstap tijd maar anderhalf uur overstap tijd maar dat is nog ruim voldoende. Om half elf land ik in Madrid en loop naar de gate voor mijn vlucht naar Buenos Aires. Maar ook de vlucht is vertraagd. Beetje jammer dat niemand bij air europa engels spreekt en kan uitleggen hoelang het precies gaat duren. Bas je had helemaal gelijk, wat een prutclub. Uiteindelijk zit ik bijna 3 uur later in het vliegtuig en taxiën naar de startbaan. Dan 2 pingetjes en van een reisgenote in India geleerd dat 5 pingen foute boel is. Maar de bezorgde blikken bij de 2 stewardessen zegt genoeg. De piloot meldt vervolgens dat er een probleem is met één van de boort computers en dat die vervangen moet worden. We rijden terug om de boort computer te vervangen en om kwart voor vier vliegen we eindelijk naar Buenos Aires.

Reacties

Reacties

Bas

Jammer dat ik gelijk had.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!