Léon Around The World

Delhi here we come

Eindelijk aangekomen in Delhi. Ik ben afgelopen nacht om kwart voor 2 opgehaald door de Schipholtaxi en om kwart voor 6 naar Parijs gevlogen om vervolgens om 10 uur weer naar New Delhi te vliegen. Aangekomen in Parijs ben ik ondertussen ruim 25 uur wakker maar ik durf mijn luikjes niet dicht te doen omdat ik bang ben mijn vlucht te missen. Een grote koffie gescoord bij Starbucks om de slaap te onderdrukken tot ik in mijn vliegtuigstoel zit. Als ik dan eindelijk in mijn vliegtuig stoel zit en ik mijn gordel dicht heb geklikt begint de cafeïne pas echt te werken en verder dan een beetje indommelen kom ik niet. Twintig minuten eerder dan gepland landen we in New Delhi om ongeveer 23:00 plaatselijke tijd. Binnen een half uurtje sta ik al buiten met koffer en zijn alle douaneformaliteiten afgehandeld. De temperatuur is aangenaam, een graadje of 18 maar het is alleen wel eeeeerrug mistig. Buiten maak ik kennis met John, de enige reisgenoot die het zelfde reisschema had als ik. De rest vliegt rechtstreeks van Amsterdam naar Delhi en arriveert pas over anderhalf uur. We worden opgehaald door een taxi en rijden naar het hotel en worden we alweer keihard geconfronteerd met Azië. De taxichauffeur heeft geen idee hoe hij naar het hotel moest rijden en al bellend bereiken we het hotel na een niet geplande citytour door een armoedig gedeelte van de stad met veel armoedige huizen waar de fietstaxichauffeurs mensen op straat slapen onder een dekentje. Nog even snel een koude douche genomen en snel mijn bedje in gedoken. Morgen gaat het pas echt beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!