Léon Around The World

Het aftellen is weer begonnen

Na twee korte reizen naarJordanië en Italië ben ik weer toe aan een lange reis. 15 december vertrek ik voor 3 weken naar Uganda.


Ongeveer een jaar geleden kwam ikdit filmpje op Youtube tegen en was gelijk verkocht, dat wil ik ook. Ik had alleen India al geboekt dus moest Uganda een jaartje wachten maar nu is het dan "bijna" zo ver.


Ik heb vandaag de film Gorillas in the mist gekocht om al een beetje in de vakantiesfeer te komen. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij het havenziekenhuis om mijn vaccinaties te halen. Ik heb de pech dat bijna alle vaccinaties dit jaar verlopen dus dat wordt in iedergeval een duur grapje.


Greetzzz Léon

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!