Léon Around The World

Entebbe

Weer terug naar Oost Afrika. Het is al weer acht en half jaar geleden dan ik naar Tanzania ben geweest en nu eindelijk weer terug. In het vliegtuig hangt al een gezellig sfeertje en eigenlijk vliegt de tijd en voor ik er erg in heb zit ik al in Rwanda waar we in korte stop maken en drie kwartier later sta ik bij de douane van Oeganda. De douane verloopt gelukkig soepel en vlot en ook op mijn bagage of ik niet lang op te wachten dus voor ik het weet sta uk buiten. Daar wordt ik opgewacht door onze chauffeur Steven en reisleider Frank. De rest van de groep komen er ondertussen bij staan. Omdat we oud en nieuw in Bwindi vieren tussen de gorilla's is de groepsgrote terug geschroefd naar een maximum van 6 deelnemers. Het is een kwartiertje rijden naar het eerste hotel. Omdat het inmiddels 23:00 is doen we nog een drankje in de tuin van het hotel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!