Léon Around The World

Hoima

Hoima
24 december en bija kerst. Vandaag rijden we naar Hoima waar we één nacht in een lux resort verblijven. Dus ook hier weer een WiFi momentje.

Snel even wat foto's uploaden voor ik het zwembad in duik. Ik heb alleen ruzie met een wesp en voor ik het weet ben ik net onder mijn wenkbrauw gestoken. Snel terug naar mij kamer gegaan 2 pijnstillers genomen omdat niet zo goed reageer op stekende insecten en maar op mijn bed gaan liggen. Drie uurtjes out gegaan maar was bet op tijd weer bij voor het avondeten. Mijn gezicht in de spiegel gecheckt en de rechterkant was behoorlijk opgezwollen.

Omdat het kerstavond is gaan we met de hele groep naar een lokale bar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!